
منو سایت دهکده دانلود
موضوعات سایت
- دانلود بازی
- گالری عکس و والپیپر
- دانلود آهنگ
- قالب وبلاگ
- دانلود موبایل
- دانلود کتاب
- بازی آنلاین
- دانلود بازی تست هوش
- دانلود بازی دخترانه
- دانلود بازی سرگرم کننده
- دانلود بازی تیراندازی
- دانلود بازی استراتژیک
- دانلود بازی اکشن
- دانلود بازی ماشین
- دانلود بازی موتور
- دانلود بازی مزرعه داری
- دانلود بازی هدف گیری
- دانلود بازی هواپیمایی
- دانلود بازی ورزشی
- دانلود بازی پازل
- دانلود بازی کم حجم
- دانلود بازی فکری
- بهترین بازی های فلش آنلاین
- دانلود بازی های موبایل
- دانلود بازی های کامپیوتر
- بازی های قدیمی
- رمز و کد تقلب
- نرم افزار
- سریال و فیلم
پربازدیدترین ها
دانلود بازی سرگرم کننده باب دزد ØØ±ÙÙ‡ ای bob the robber آنلاینکلاه قرمزی 93
دانلود بازی باکیÙیت پسرانه پرنس ایرانی آنلاین Prince of Persia
دانلود بازی اکشن و پسرانه گلادیاتور siegius arena آنلاین
دانلود بازی هواپیما بال های بمب اÙÚ©Ù† آنلاین the wing of bomber
دانلود بازی Ù…ØªÙØ§ÙˆØª پارک قایق آنلاین power boat parking
دانلود بازی ناخودای کشتی وکشتی رانی Ù…ØªÙØ§ÙˆØª pirateers آنلاین
دانلود بازی دوست داشتنی و ساده هاکی روی یخ Hockey آنلاین
دانلود بهترین بازی دخترانه آرایشگری Ú©Ù… ØØ¬Ù… برای کامپیوتر
کد تقلب و رمزهای بازی جنگهای صلیبی 1 Stronghold-Crusader
کد تقلب-رمزهای بازی جی تی ای gta5-GTA5
دانلود رایگان بازی پاسورهای مختل٠ورق بازی های مختل٠پرتابل-پکیج 3
بازی Ø®ÙÙ† انلاین پسرانه-اسپرت کردن ماشین جدید
دانلود قشنگترین بازی باربی Ú©Ù… ØØ¬Ù… برای کامپیوتر
بازی آنلاین مرد عنکبوتی -Ø¯ÙØ§Ø¹ قهرمانان HeroesDefence Spiderman
برچسب های مهم سایت دانلود بازی:
لینک های خروجی
آخرین نظر ها
این بازی دارم کد تقلب کار نمیکنه ØŸ چکار باید کرد موس در دانلود سیو بازی پروتوتایپ prototype 2 گفته : مورسی
ØØ³ÛŒÙ† در رمز Ùˆ کد های تقلب بازی جنرال زیرو هور generals zero hour گفته : Ù…ØØªØ§Ø¯Ø§ نمیگیرن xd rasool در کد تقلب-رمزهای بازی رم توتال وار rome: total war گفته : سلام
روش Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از این رمز ها چطوریه؟
کجا باید واردشون کنم؟؟
الیاس در دانلود سیو کامل بازی رزیدنت اویل 4 Resident Evil گفته : باورکن من ربات نیستم ØØ³ÛŒÙ† در دانلود کرک بازی ندای وظیÙÙ‡ call of duty modern warfare 2 گفته : دمتون گرم. خسته نباشید. کرک کاملا سالمه Ùˆ کار Ù…ÛŒ کنه هستی در بازی آنلاین آرایش باربی بلوند گفته : سلام ØØ§Ù„ شما خوبین Ú†ÛŒ کارا Ù…ÛŒ کنین
eren در دانلود بازی میکرو Ùوتبال شائولین-اØÙ…قها گفته : رمز ÙØ§ÛŒÙ„ یا پسووردش اشتباهه Ù„Ø·ÙØ§ هرچه سریع تر درستش کنید parsa در رمز Ùˆ کد های تقلب بازی خرگوش سگا tiny toon گفته : چرا لینک ها کار نمیکنن؟
بررسی و امتیازات بازی Mortal Kombat 11
بررسی و امتیازات بازی Mortal Kombat 11
نام : بررسی Ùˆ امتیازات بازی Mortal Kombat 11
آخرین بروزرسانی : دانلود با لینک مستقیم اضافه شد
مسیر فعلی شما در سایت دهکده دانلود و بازی : دانلود بازی-->>> اخبار و معرفی بازی ها-->>> اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی ها-->>> بررسی Ùˆ امتیازات بازی Mortal Kombat 11
خلاصه بازی: در مطلب عناوین مورد انتظار سال 2019 Ú¯ÙØªÙ‡ بودم Ú©Ù‡ سری Mortal Kombat بخش مهمی از روان جمعی تمامی گیمرها به ØØ³Ø§Ø¨ می‌آید. از نظر سنی این سری، کمتر از 3 سال از من کوچک‌تر است Ùˆ از اولین Ùˆ دلپذیرترین تجربه‌هایی Ú©Ù‡ با بازی‌های ویدئویی داشتم، تجربه شماره‌های اولیه آن روی کنسول Sega Genesis بوده است. باور قلبی من این است Ú©Ù‡ بخش اعظمی از اینکه بعد از گذشت سال‌های طولانی هنوز هم دلبستگی بزرگی به بازی‌های ویدئویی دارم، بدون Ø´Ú© مدیون سری MK است. سالیان متمادی با اوج‌های آن هیجان زده شده Ùˆ با ÙØ±ÙˆØ¯Ù‡Ø§ÛŒ آن خون دل خورده‌ام، در نتیجه این قصه‌ها Ùˆ تجارب Ù…Ø®ØªÙ„ÙØŒ نوشتن بررسی آخرین شماره این مجموعه برای من تبدیل به یکی از سخت‌ترین چالش‌های این چند وقت اخیر شده، Ù„Ø·ÙØ§Ù‹ با تلاش من برای نوشتن یک بررسی به دور از تعصب سال‌ها Ø·Ø±ÙØ¯Ø§Ø±ÛŒØŒ در مورد بازی Mortal Kombat 11 همراه باشید.
در پایان Mortal Kombat X Ùˆ بعد از شکست ShinnokØŒ خدای Ù…ØØ§Ùظ زمین یعنی Raiden دچار آسیب روØÛŒ Ùˆ روانی شد Ùˆ با Ø§ÙØªØ§Ø¯Ù† به ورطه تاریکی، مسیر خطرناکی را برای آینده انتخاب کرد. «رÙیدن» تصمیم Ú¯Ø±ÙØª تا با تهاجم پیشگیرانه به سرزمین‌هایی Ú©Ù‡ در تمام این سال‌ها تهدیدی برای زمین بودند، یک بار برای همیشه کار این دشمنان را یکسره کند. شروع این تهاجم هم با ØÙ…له به Netherrealm آغاز می‌شود، جایی Ú©Ù‡ قهرمان‌های قدیمی زمین، بعد از زنده شدن مجدد توسط «شیناک» Ùˆ به واسطه Ù†ÙØ±ØªÛŒ Ú©Ù‡ از رÙیدن داشتند، برای خود تاج Ùˆ تختی به وجود آوردند Ùˆ به دشمن درجه یک زمین تبدیل شده‌اند. ØÙ…له به «ندررلم» با وجود هزینه گزاÙÛŒ Ú©Ù‡ دارد، با موÙقیت انجام می‌گیرد اما ناگهان سر Ùˆ کله ÙØ±Ø¯ÛŒ به نام Kronika پیدا می‌شود Ú©Ù‡ قصد دارد تا خط زمانی را به طور کامل تغییر داده Ùˆ رÙیدن را برای همیشه از ØµÙØÙ‡ روزگار Ù…ØÙˆ کند. بدین منظور چندین شخصیت را از گذشته Ùˆ Ù„ØØ¸Ù‡ پایان تورنمنت در جزیره Shang TsungØŒ به زمان ØØ§Ù„ می‌آورد تا نقشه خود را عملی کند.
قبل‌تر Ùˆ با اولین شماره از سری InjusticeØŒ تیم سازنده نشان داده بود Ú©Ù‡ توانایی ساخت Ùˆ پرداخت داستانی جذاب Ú©Ù‡ نیازمند Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از ایده خطوط زمانی موازی است را به طور تمام Ùˆ کمال دارد. همین‌طور با نسخه سال 2011 سری MK هم از روایت داستانی با ایده دست‌کاری در سرنوشت از پیش نوشته شده، با سربلندی بیرون آمده بودند Ùˆ با توجه به Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از هر دو ایده در Mortal Kombat 11ØŒ انتظار پرداخت داستانی Ø³Ø·Ø Ø¨Ø§Ù„Ø§ÛŒÛŒ را داشتیم. خوشبختانه بخش کمپین MK 11 به بهترین Ø´Ú©Ù„ ممکن ساخته شده Ùˆ به خصوص رشد قابل توجهی در کارگردانی Ù„ØØ¸Ø§Øª سینمایی آن مشاهده می‌شود. Ø³Ø·Ø Ø¯ÛŒØ§Ù„ÙˆÚ¯â€ŒÙ†ÙˆÛŒØ³ÛŒ در شماره‌های قبلی چیز خارق‌العاده‌ای نبوده Ùˆ روØÛŒÙ‡ Ùیلم‌های رزمی دهه 70 Ùˆ 80 میلادی اینجا هم کماکان ØÙظ شده اما دیالوگ‌ها متمرکزتر Ùˆ دقیق‌تر نوشته شده‌اند Ùˆ خبری از ØØ§Ø´ÛŒÙ‡ Ø±ÙØªÙ† نیست. در معدود صØÙ†Ù‡â€ŒÙ‡Ø§ÛŒÛŒ هم Ú©Ù‡ بار عاطÙÛŒ آن‌ها به درستی از آب در نمی‌آید، بیشتر تقصیر بر گردن اجرای ضعی٠برخی شخصیت‌هاست تا Ú©ÛŒÙیت دیالوگ‌ها. جوک‌هایی Ú©Ù‡ به قصد طنز Ùˆ برای ØªÙ„Ø·ÛŒÙ ÙØ¶Ø§ به کار می‌روند هم به جا Ùˆ به موقع Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ می‌شوند Ùˆ ØØ³ اجبار برای پر Ú©Ù† یک سهمیه مشخص را ندارند.
بخش داستانی البته خالی از اشکال نیست Ùˆ مواردی از آن با توجه بیشتر می‌توانست جذاب‌تر باشد، مثلاً نقش‌های منÙی‌ جدید داستان آن‌طور Ú©Ù‡ باید Ùˆ شاید ØØ³ تهدید‌آمیزی را منتقل نمی‌کنند Ùˆ تغییراتی Ú©Ù‡ در برخی از شخصیت‌های قدیمی داده شده، به ابهتی Ú©Ù‡ نزدیک به 30 سال برای تعدادی از آن‌ها ساخته شده بود، آسیب جبران ناپذیری وارد کرده است. از طرÙÛŒ تا Ù„ØØ¸Ø§Øª پایانی داستان، هر بار Ú©Ù‡ قهرمانان به هد٠نهایی خود از یک مأموریت مشخص می‌رسند، در قالب یک بن‌بست مکزیکی، باید هد٠بدست آمده را به دشمنان تقدیم کنند. ایراد دیگر بخش داستانی، Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ نامناسب از بعضی شخصیت‌هاست Ú©Ù‡ باعث القای ØØ³ اضاÙÙ‡ بودن آن‌ها می‌شود Ùˆ با توجه به ØØ°Ù بسیاری از شخصیت‌های قسمت‌های قبلی، ØØ°Ù چند Ù†ÙØ± دیگر هم خدشه‌ای به بخش داستانی وارد نمی‌کرد.
از سویی برخی اشارات Ùˆ اسرار ØØ§Ø´ÛŒÙ‡â€ŒØ§ÛŒ موجب مقداری به هم ریختگی روایی می‌شوند Ùˆ از طر٠دیگر تعداد قابل توجهی از شخصیت‌های مهم شماره قبلی در این قسمت بدون ارائه هیچ توضیØÛŒ غایب هستند. آخرین ایرادی Ú©Ù‡ یک ØØ³ کاملاً شخصی به ØØ³Ø§Ø¨ می‌آید Ùˆ کلیت روایت را زیر سؤال می‌برد، اینست Ú©Ù‡ در ØØ§Ù„ÛŒ Ú©Ù‡ مقدمه چینی مناسبی برای ساخت یک داستان تاریک Ùˆ تا ØØ¯ زیادی شجاعانه در قسمت قبلی انجام Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ شده بود، با ایده تغییر زمان Ùˆ شرایط دنیا، در Mortal Kombat 11 از آن پتانسیل ایجاد شده Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡â€Œ نشده است. ‌با همه این ØªÙØ§Ø³ÛŒØ± بدون Ø´Ú© بزرگترین گناه سازندگان، پایان‌بندی‌های ویژه هر شخصیت است Ú©Ù‡ بعد از به پایان رساندن «برج‌های کلاسیک» پخش می‌شود. در ØØ§Ù„یکه هنوز تمامی این پایان‌بندی‌ها را ندیدم اما با دیدن درصد قابل توجهی از آن‌ها، با اطمینان می‌توانم بگویم Ú©Ù‡ تقریباً همه آن‌ها از روایتی سرسری Ùˆ برخی از ØØ³ طنزی لوس Ùˆ بی‌مزه برخوردارند Ú©Ù‡ تمام لذت تلاش برای رسیدن به آن‌ها را از بین می‌برد.
گیم‌پلی MK 11 در ادامه مسیری است Ú©Ù‡ از نسخه 2011 شروع شد Ùˆ با MK X Ùˆ دو نسخه از سری Injustice ادامه پیدا کرد. همه چیز به نسبت شماره قبلی سریع‌تر شده Ùˆ ØØªÛŒ شخصیت‌هایی Ú©Ù‡ از کندی ØØ±Ú©ØªÛŒ رنج می‌بردند، در این قسمت سرعت بیشتری پیدا کردند. بیش از بیست شخصیت قابل انتخاب در اختیار مخاطب قرار دارد Ú©Ù‡ هر کدام ØØ±Ú©Ø§Øª ویژه Ùˆ سبک Ùˆ سیاق خاص خود را دارند Ùˆ در ادامه راه با Ù…ØØªÙˆØ§ÛŒ قابل دانلود (Ùˆ پولی) بر تعداد آن‌ها Ø§ÙØ²ÙˆØ¯Ù‡ خواهد شد. کماکان امکان Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از یک ØØ±Ú©Øª تکراری برای موÙقیت وجود دارد Ùˆ با Ú©Ù…ÛŒ تمرین Ùˆ دقت در ØØ§Ù„ت ØªÚ©â€ŒÙ†ÙØ±Ù‡ هم امکان شکست دادن دشمنان از همین روش با ØØ¯Ø§Ù‚Ù„ آسیب یا ØØªÛŒ بدون آسیب وجود دارد Ùˆ در بخش دو Ù†ÙØ±Ù‡ Ùˆ آنلاین با این روش می‌توانید باعث خشم Ùˆ ترک زمین، توسط دوستان Ùˆ رقبای خود شوید.
هر شخصیت بالانس مناسبی دارد Ùˆ با توجه به اضاÙÙ‡ شدن سیستم Ø¯ÙØ§Ø¹ جدید، Ú©Ù‡ ÙØ±ØµØª خوبی برای ØÙ…له ناگهانی بعد از Ø¯ÙØ§Ø¹ کردن را در اختیار گیمر قرار می‌دهد، با Ú©Ù…ÛŒ تمرین هیچ مبارزه‌ای به نقطه غیرقابل تØÙ…Ù„ نمی‌رسد. در کنار بخش داستانی، بخش برج‌های کلاسیک هم Ú©Ù‡ پای ثابت سری MK هستند ØØ¶ÙˆØ± دارند Ú©Ù‡ به آن‌ها بخش «برج‌های زمان» هم اضاÙÙ‡ شده‌اند Ú©Ù‡ همانند «برج‌های زنده» در قسمت قبلی هستند Ùˆ با انجام مبارزاتی با شرایط خاص Ùˆ به پایان رساندن آن‌ها، در اینجا ابزار Ùˆ امتیازات خاصی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. تعدادی از این برج‌ها هم چالش‌های خاصی برای یک شخصیت خاص هستند Ú©Ù‡ با هزینه کردن سکه، دسترسی به آن‌ها امکان‌پذیر می‌شود.
بخش آنلاین هم خوشبختانه بدون هیچ مشکلی قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ است، اما مهم‌ترین بخش آن با نام Kombat League ØØ¯ÙˆØ¯Ø§Ù‹ یک ماه بعد از عرضه به بازار، قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ خواهد بود Ùˆ ÙØ¹Ù„اً نبردهای Ø¯ÙˆÙ†ÙØ±Ù‡ یا دوستانه Ùˆ ØØ§Ù„ت King of the Hill در دسترس هستند برای تمرین Ùˆ آماده‌سازی تا زمانی Ú©Ù‡ لیگ آماده شود، باید با آن‌ها سر کرد. به طور Ú©Ù„ÛŒ Ú†Ù‡ در ØØ§Ù„ت Ø¢Ùلاین Ùˆ Ú†Ù‡ در ØØ§Ù„ت آنلاین، بخش‌های به نسبت Ú©Ù…ÛŒ در اختیار گیمرها قرار دارد Ùˆ از بخش‌هایی Ú©Ù‡ ØµØ±ÙØ§Ù‹ ØÚ©Ù… ØªÙØ±ÛŒØ را دارند Ùˆ هد٠در آن‌ها کشت Ùˆ کشتار نیست، خبری نیست.
Fatality ها Ú©Ù‡ سال‌هاست یکی از وجوه اصلی تمایز سری MK با سایر آثار هم سبک آن به شمار می‌رود، این بار هم مثل همیشه ØØ¶ÙˆØ± جذابی دارند Ùˆ بعد از هر مبارزه، امکان به سخره Ú¯Ø±ÙØªÙ† رقیب با اجرای یک ØØ±Ú©Øª ویژه Ùˆ خون بار ÙØ±Ø§Ù‡Ù… است. در کنار آن‌ها برای هر شخصیت تعدادی ØØ±Ú©Øª به عنوان Brutality هم تعری٠شده Ú©Ù‡ ØÚ©Ù… Fatality کوتاه‌تر Ùˆ سریع‌تر را دارند. سیستم X-Ray Ú©Ù‡ در عناوین قبلی ØØ³ ناعادلانه‌ای را با خود به همراه داشت، در این شماره ØØªÛŒ بدتر هم شده ولی با یک تغییر جزئی سعی شده تا Ú©Ù…ÛŒ از این ØØ³ کاسته شود. این سیستم Ú©Ù‡ در این شماره با نام Fatal Blow شناخته می‌شود. بعد از رسیدن به میزانی کمتر از 30 درصد از Ú©Ù„ میزان سلامتی قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ می‌شود، اما با این تبصره Ú©Ù‡ در هر طول مبارزه کامل Ùˆ نه هر راند، Ùقط یک بار قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ است. با این وجود Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ هوشمندانه از آن Ùˆ عدم Ø¯ÙØ§Ø¹ یا گریز مناسب در مقابل آن سبب می‌شود تا کسی Ú©Ù‡ در مبارزه عقب بوده، پیروز راند شود بدون اینکه ØØ±ÛŒÙ او ÙØ±ØµØª Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از FB خود را به دست آورد.
مشکل بزرگ Mortal Kombat 11 خود را در سیستم دست‌یابی به آیتم‌ها نشان می‌دهد Ùˆ با توجه به سابقه کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment در این زمینه، تا ØØ¯ زیادی قابل پیش‌بینی بود. برای هر شخصیت تعداد بسیار زیادی آیتم‌های تغییر ظاهر Ùˆ Ø§ÙØ²ÙˆÙ†Ù‡â€ŒÙ‡Ø§ÛŒÛŒ برای آن‌ها تعری٠شده است Ùˆ در کنار این‌ها، تعدادی آیتم Ú©Ù…Ú© کننده هم در نظر Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ شده Ú©Ù‡ در هنگام مبارزه در برج‌های مختل٠بسته به خواست Ùˆ نیاز گیمر، قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ هستند. راه به دست آوردن همه این آیتم‌ها مبارزه کردن Ùˆ Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از بخش Krypt است، اما نکته اصلی اینجاست صدها آیتم اصلی برای هر کدام از بیست Ùˆ چند شخصیت قابل بازی به علاوه آیتم‌های Ú©Ù…Ú© کننده، باعث شده تا میزان گرایند مورد نیاز برای دست‌یابی به چیزهایی Ú©Ù‡ برای Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از آن‌ها اشتیاق داریم، بیش از ØØ¯ تØÙ…Ù„ باشد.
طراØÛŒ بخش Krypt بسیار جذاب شده Ùˆ با کنترل یک شخصیت در ØØ§Ù„ت سوم شخص، به کاوش در جزیره متروکه شده «شنگ سونگ» می‌پردازیم Ùˆ با به دست آوردن آیتم‌های Ù…Ø®ØªÙ„ÙØŒ معماهای موجود در این جزیره را ØÙ„ کرده Ùˆ با پیدا کردن راه‌های مخÙÛŒ مختل٠و باز کردن صندوقچه‌های گنج، به جوایز ارزشمندی خواهیم رسید. مشکل اینجاست Ú©Ù‡ باید سه ÙˆØ§ØØ¯ پولی مختل٠را مدیریت کنیم Ùˆ وجود ØØ¬Ù… زیاد آیتم‌ها باعث شده تا صندوقچه‌های کاÙÛŒ برای همه آیتم‌ها در این جزیره وجود نداشته باشد Ùˆ مجبور باشیم برای دوباره پر کردن صندوقچه‌ها، هزینه مضاعÙÛŒ متقبل شویم Ú©Ù‡ موجب تصادÙÛŒ بودن دست‌یابی به جوایز Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØªÛŒ شده Ùˆ به طور کامل امکان مدیریت مناسب را از مخاطب سلب کرده است. کنترل بخش Krypt هم آن‌طور Ú©Ù‡ باید Ùˆ شاید دقیق نیست.
در بخش گراÙیک از منظر کلیت ظاهری به نظر نمی‌رسد Ú©Ù‡ ØªÙØ§ÙˆØª قابل توجهی نسبت به قسمت قبلی رخ داده باشد اما با دقت بیشتر در جزئیات، ØªÙØ§ÙˆØªâ€ŒÙ‡Ø§ خودشان را به خوبی نشان می‌دهند. بعد از تجربه بسیار موÙÙ‚ Injustice 2 در زمینه انیمیشن‌های چهره شخصیت‌ها، در Mortal Kombat 11 هم عملکرد بسیار خوبی در این بخش رو به رو هستیم البته با این ØªÙØ§ÙˆØª Ú©Ù‡ در اینجا برخلا٠ساخته قبلی NetherRealm StudiosØŒ به دلیل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ درصد قابل توجهی از شخصیت‌ها از ماسک Ùˆ دیگر ابراز برای پوشاندن چهره‌هایشان به مراتب کار ساده‌تری برای ارائه اثری قابل قبول داشتند.
کاهش ØØ¬Ù… کاری در زمینه انیمیشن‌های چهره نسبت به Injustice 2ØŒ باعث شده تا در بخش‌های دیگر شاهد رشد خوبی باشیم، بخش اول پوشش Ùˆ سلاØâ€ŒÙ‡Ø§ÛŒ شخصیت‌هاست Ú©Ù‡ با Ú©ÛŒÙیت‌تر از گذشته طراØÛŒ شدند Ùˆ بخش بعدی به جزئیات پس زمینه Ù…ØÛŒØ·â€ŒÙ‡Ø§ÛŒ مبارزه مربوط می‌شود. تمامی Ù…ØÛŒØ·â€ŒÙ‡Ø§ این بار با جزئیات ریزتری طراØÛŒ شده‌اند Ùˆ به خصوص در Ù…ØÛŒØ·â€ŒÙ‡Ø§ÛŒÛŒ Ú©Ù‡ پوشش گیاهی مشاهده می‌شود، نه تنها از تمامی عناوین مبارزه‌ای روز عملکرد بهتری دارد، بلکه از نظر Ú©ÛŒÙیت با عناوین Ø³Ø·Ø Ø¨Ø§Ù„Ø§ در زمینه خصوصیات بصری هم توانایی رقابت دارد. در نورپردازی هم Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØª قابل توجهی Ø§ØªÙØ§Ù‚ Ø§ÙØªØ§Ø¯Ù‡ Ùˆ دیگر اثری از آن ØØ³ تاریکی بیش از اندازه‌ MK X دیده نمی‌شود.
دیگر بخشی Ú©Ù‡ Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØª خوبی در آن شاهد هستیم، انیمیشن‌های Ù…ØªØØ±Ú©â€ŒØ³Ø§Ø²ÛŒ شخصیت‌هاست Ú©Ù‡ در بالاترین Ø³Ø·Ø Ù…Ù…Ú©Ù† قرار دارد Ùˆ به خصوص در سکانس‌های سینمایی خودش را بهتر نشان می‌دهد. در کنار کارگردانی خوب میان‌پرده‌ها Ú©Ù‡ بالاتر به آن اشاره کرده بودم، ØØ±Ú©Øª دوربین در این بخش بسیار عالی انجام Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ Ùˆ دستکمی از Ùیلم‌های اکشن روز ندارد. به جز موارد Ù…ØØ¯ÙˆØ¯ÛŒØŒ طراØÛŒ تمامی شخصیت‌ها تغییرات بزرگی نسبت به نسخه قبلی داشته Ú©Ù‡ البته در مواردی هم این تغییرات، شخصاً مورد پسندم نبودند. ØØ°Ù تخریب پذیری ماسک Ùˆ لباس شخصیت‌ها Ú©Ù‡ در MK X Ø§ØªÙØ§Ù‚ Ø§ÙØªØ§Ø¯Ù‡ بود، اینجا هم ادامه پیدا کرده Ùˆ در هنگام اجرای Fatalityها یا FBها، گاهی ماسک شخصیت‌ها غیب شده Ùˆ بعد از انجام ØØ±Ú©ØªØŒ مجدداً ظاهر می‌شود Ú©Ù‡ ØØ§Ù„ت چندان جالبی ندارد.
در بخش صداگذاری شخصیت‌ها شاهد اجراهایی بسیار عالی از Ø§ÙØ±Ø§Ø¯ÛŒ مثل Â«Ø¬Ù†ÛŒÙØ± هیل» Ùˆ «ریچارد اپکار» در قالب شخصیت‌های «کرونیکا» Ùˆ رÙیدن هستیم اما در کنار آن‌ها اجراهای ضعیÙÛŒ از «راندا روزی» Ùˆ «شان چیپلاک» به عنوان Ø§ÛŒÙØ§Ú©Ù†Ù†Ø¯Ú¯Ø§Ù† نقش‌های Sonya Ùˆ Noob Saibat وجود دارند Ùˆ همان‌طور Ú©Ù‡ قبل‌تر اشاره کرده بودم، برخی از این اجراهای ضعی٠بر ØØ³ ØØ§Ú©Ù… بر برخی Ù„ØØ¸Ø§Øª داستانی، تأثیر منÙÛŒ گذاشته‌اند. موسیقی متن Mortal Kombat 11 با تلÙیق موسیقی شرقی Ùˆ غربی، ØØ³ Ùˆ ØØ§Ù„ خاصی به ÙØ¶Ø§ÛŒ آن داده Ùˆ برخی قطعات خاص آن مانند تم اصلی شخصیت کرونیکا، قطعاتی جذاب Ùˆ به یادماندنی هستند.
Mortal Kombat 11 همه آن چیزهاییست Ú©Ù‡ با توجه به ساخته‌های اخیر NetherRealm Studios انتظار داشتیم. مبارزات جذاب Ùˆ هیجان‌انگیز به همراه یک داستان پرشور Ùˆ ØÙ…اسی باعث شده تا آخرین نسخه این سری در نقاط قوت همیشگی آن، کاملا موÙÙ‚ عمل کرده باشد. میزان گرایند به شدت بالا برای دسترسی به آیتم‌های مختل٠به طور جبران ناپذیری به تجربه نهایی MK 11 آسیب وارد کرده Ùˆ ØØ³ هدر دادن وقت بسیاری را با خود به همراه دارد. برخی مسائل مانند Ø§ÛŒÙØ§ÛŒ نقش ضعی٠برخی شخصیت‌ها باعث شده تا جلوی رسیدن بازی به Ø³Ø·Ø Ùوق‌العاده Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ شود اما بدون Ø´Ú© باز هم یکی از بهترین تجارب ژانر مبارزه‌ای را در این قسمت از سری MKØŒ شاهد هستیم. زمان انتشار : 72 ماه قبل Y.A : نویسنده
رمز فایلها www.dehkadeyedownload.ir مطالبی که مال تابستان هستند رمز زیر dehkadeyedownload.ir در صورتی که copy va past میکنید دقت کنید در آخر آن space رو پاک کنید
برچسب ها : بررسی Ùˆ امتیازات بازی Mortal Kombat 11, اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی ها اخبار بازی ها معرÙÛŒ بازی ها اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی
در صورت خرابی لینکها ما رو مطلع کنید
گزارش خرابی
آمار باز دید این مطلب بررسی Ùˆ امتیازات بازی Mortal Kombat 11
تعداد کل بازدید ها: 2,229
تعداد بازدید های ماه جاری: 2,229 نظرات و پیشنهادات
آخرین بروزرسانی : دانلود با لینک مستقیم اضافه شد
مسیر فعلی شما در سایت دهکده دانلود و بازی : دانلود بازی-->>> اخبار و معرفی بازی ها-->>> اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی ها-->>> بررسی Ùˆ امتیازات بازی Mortal Kombat 11
خلاصه بازی: در مطلب عناوین مورد انتظار سال 2019 Ú¯ÙØªÙ‡ بودم Ú©Ù‡ سری Mortal Kombat بخش مهمی از روان جمعی تمامی گیمرها به ØØ³Ø§Ø¨ می‌آید. از نظر سنی این سری، کمتر از 3 سال از من کوچک‌تر است Ùˆ از اولین Ùˆ دلپذیرترین تجربه‌هایی Ú©Ù‡ با بازی‌های ویدئویی داشتم، تجربه شماره‌های اولیه آن روی کنسول Sega Genesis بوده است. باور قلبی من این است Ú©Ù‡ بخش اعظمی از اینکه بعد از گذشت سال‌های طولانی هنوز هم دلبستگی بزرگی به بازی‌های ویدئویی دارم، بدون Ø´Ú© مدیون سری MK است. سالیان متمادی با اوج‌های آن هیجان زده شده Ùˆ با ÙØ±ÙˆØ¯Ù‡Ø§ÛŒ آن خون دل خورده‌ام، در نتیجه این قصه‌ها Ùˆ تجارب Ù…Ø®ØªÙ„ÙØŒ نوشتن بررسی آخرین شماره این مجموعه برای من تبدیل به یکی از سخت‌ترین چالش‌های این چند وقت اخیر شده، Ù„Ø·ÙØ§Ù‹ با تلاش من برای نوشتن یک بررسی به دور از تعصب سال‌ها Ø·Ø±ÙØ¯Ø§Ø±ÛŒØŒ در مورد بازی Mortal Kombat 11 همراه باشید.
در پایان Mortal Kombat X Ùˆ بعد از شکست ShinnokØŒ خدای Ù…ØØ§Ùظ زمین یعنی Raiden دچار آسیب روØÛŒ Ùˆ روانی شد Ùˆ با Ø§ÙØªØ§Ø¯Ù† به ورطه تاریکی، مسیر خطرناکی را برای آینده انتخاب کرد. «رÙیدن» تصمیم Ú¯Ø±ÙØª تا با تهاجم پیشگیرانه به سرزمین‌هایی Ú©Ù‡ در تمام این سال‌ها تهدیدی برای زمین بودند، یک بار برای همیشه کار این دشمنان را یکسره کند. شروع این تهاجم هم با ØÙ…له به Netherrealm آغاز می‌شود، جایی Ú©Ù‡ قهرمان‌های قدیمی زمین، بعد از زنده شدن مجدد توسط «شیناک» Ùˆ به واسطه Ù†ÙØ±ØªÛŒ Ú©Ù‡ از رÙیدن داشتند، برای خود تاج Ùˆ تختی به وجود آوردند Ùˆ به دشمن درجه یک زمین تبدیل شده‌اند. ØÙ…له به «ندررلم» با وجود هزینه گزاÙÛŒ Ú©Ù‡ دارد، با موÙقیت انجام می‌گیرد اما ناگهان سر Ùˆ کله ÙØ±Ø¯ÛŒ به نام Kronika پیدا می‌شود Ú©Ù‡ قصد دارد تا خط زمانی را به طور کامل تغییر داده Ùˆ رÙیدن را برای همیشه از ØµÙØÙ‡ روزگار Ù…ØÙˆ کند. بدین منظور چندین شخصیت را از گذشته Ùˆ Ù„ØØ¸Ù‡ پایان تورنمنت در جزیره Shang TsungØŒ به زمان ØØ§Ù„ می‌آورد تا نقشه خود را عملی کند.
قبل‌تر Ùˆ با اولین شماره از سری InjusticeØŒ تیم سازنده نشان داده بود Ú©Ù‡ توانایی ساخت Ùˆ پرداخت داستانی جذاب Ú©Ù‡ نیازمند Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از ایده خطوط زمانی موازی است را به طور تمام Ùˆ کمال دارد. همین‌طور با نسخه سال 2011 سری MK هم از روایت داستانی با ایده دست‌کاری در سرنوشت از پیش نوشته شده، با سربلندی بیرون آمده بودند Ùˆ با توجه به Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از هر دو ایده در Mortal Kombat 11ØŒ انتظار پرداخت داستانی Ø³Ø·Ø Ø¨Ø§Ù„Ø§ÛŒÛŒ را داشتیم. خوشبختانه بخش کمپین MK 11 به بهترین Ø´Ú©Ù„ ممکن ساخته شده Ùˆ به خصوص رشد قابل توجهی در کارگردانی Ù„ØØ¸Ø§Øª سینمایی آن مشاهده می‌شود. Ø³Ø·Ø Ø¯ÛŒØ§Ù„ÙˆÚ¯â€ŒÙ†ÙˆÛŒØ³ÛŒ در شماره‌های قبلی چیز خارق‌العاده‌ای نبوده Ùˆ روØÛŒÙ‡ Ùیلم‌های رزمی دهه 70 Ùˆ 80 میلادی اینجا هم کماکان ØÙظ شده اما دیالوگ‌ها متمرکزتر Ùˆ دقیق‌تر نوشته شده‌اند Ùˆ خبری از ØØ§Ø´ÛŒÙ‡ Ø±ÙØªÙ† نیست. در معدود صØÙ†Ù‡â€ŒÙ‡Ø§ÛŒÛŒ هم Ú©Ù‡ بار عاطÙÛŒ آن‌ها به درستی از آب در نمی‌آید، بیشتر تقصیر بر گردن اجرای ضعی٠برخی شخصیت‌هاست تا Ú©ÛŒÙیت دیالوگ‌ها. جوک‌هایی Ú©Ù‡ به قصد طنز Ùˆ برای ØªÙ„Ø·ÛŒÙ ÙØ¶Ø§ به کار می‌روند هم به جا Ùˆ به موقع Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ می‌شوند Ùˆ ØØ³ اجبار برای پر Ú©Ù† یک سهمیه مشخص را ندارند.
بخش داستانی البته خالی از اشکال نیست Ùˆ مواردی از آن با توجه بیشتر می‌توانست جذاب‌تر باشد، مثلاً نقش‌های منÙی‌ جدید داستان آن‌طور Ú©Ù‡ باید Ùˆ شاید ØØ³ تهدید‌آمیزی را منتقل نمی‌کنند Ùˆ تغییراتی Ú©Ù‡ در برخی از شخصیت‌های قدیمی داده شده، به ابهتی Ú©Ù‡ نزدیک به 30 سال برای تعدادی از آن‌ها ساخته شده بود، آسیب جبران ناپذیری وارد کرده است. از طرÙÛŒ تا Ù„ØØ¸Ø§Øª پایانی داستان، هر بار Ú©Ù‡ قهرمانان به هد٠نهایی خود از یک مأموریت مشخص می‌رسند، در قالب یک بن‌بست مکزیکی، باید هد٠بدست آمده را به دشمنان تقدیم کنند. ایراد دیگر بخش داستانی، Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ نامناسب از بعضی شخصیت‌هاست Ú©Ù‡ باعث القای ØØ³ اضاÙÙ‡ بودن آن‌ها می‌شود Ùˆ با توجه به ØØ°Ù بسیاری از شخصیت‌های قسمت‌های قبلی، ØØ°Ù چند Ù†ÙØ± دیگر هم خدشه‌ای به بخش داستانی وارد نمی‌کرد.
از سویی برخی اشارات Ùˆ اسرار ØØ§Ø´ÛŒÙ‡â€ŒØ§ÛŒ موجب مقداری به هم ریختگی روایی می‌شوند Ùˆ از طر٠دیگر تعداد قابل توجهی از شخصیت‌های مهم شماره قبلی در این قسمت بدون ارائه هیچ توضیØÛŒ غایب هستند. آخرین ایرادی Ú©Ù‡ یک ØØ³ کاملاً شخصی به ØØ³Ø§Ø¨ می‌آید Ùˆ کلیت روایت را زیر سؤال می‌برد، اینست Ú©Ù‡ در ØØ§Ù„ÛŒ Ú©Ù‡ مقدمه چینی مناسبی برای ساخت یک داستان تاریک Ùˆ تا ØØ¯ زیادی شجاعانه در قسمت قبلی انجام Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ شده بود، با ایده تغییر زمان Ùˆ شرایط دنیا، در Mortal Kombat 11 از آن پتانسیل ایجاد شده Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡â€Œ نشده است. ‌با همه این ØªÙØ§Ø³ÛŒØ± بدون Ø´Ú© بزرگترین گناه سازندگان، پایان‌بندی‌های ویژه هر شخصیت است Ú©Ù‡ بعد از به پایان رساندن «برج‌های کلاسیک» پخش می‌شود. در ØØ§Ù„یکه هنوز تمامی این پایان‌بندی‌ها را ندیدم اما با دیدن درصد قابل توجهی از آن‌ها، با اطمینان می‌توانم بگویم Ú©Ù‡ تقریباً همه آن‌ها از روایتی سرسری Ùˆ برخی از ØØ³ طنزی لوس Ùˆ بی‌مزه برخوردارند Ú©Ù‡ تمام لذت تلاش برای رسیدن به آن‌ها را از بین می‌برد.
گیم‌پلی MK 11 در ادامه مسیری است Ú©Ù‡ از نسخه 2011 شروع شد Ùˆ با MK X Ùˆ دو نسخه از سری Injustice ادامه پیدا کرد. همه چیز به نسبت شماره قبلی سریع‌تر شده Ùˆ ØØªÛŒ شخصیت‌هایی Ú©Ù‡ از کندی ØØ±Ú©ØªÛŒ رنج می‌بردند، در این قسمت سرعت بیشتری پیدا کردند. بیش از بیست شخصیت قابل انتخاب در اختیار مخاطب قرار دارد Ú©Ù‡ هر کدام ØØ±Ú©Ø§Øª ویژه Ùˆ سبک Ùˆ سیاق خاص خود را دارند Ùˆ در ادامه راه با Ù…ØØªÙˆØ§ÛŒ قابل دانلود (Ùˆ پولی) بر تعداد آن‌ها Ø§ÙØ²ÙˆØ¯Ù‡ خواهد شد. کماکان امکان Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از یک ØØ±Ú©Øª تکراری برای موÙقیت وجود دارد Ùˆ با Ú©Ù…ÛŒ تمرین Ùˆ دقت در ØØ§Ù„ت ØªÚ©â€ŒÙ†ÙØ±Ù‡ هم امکان شکست دادن دشمنان از همین روش با ØØ¯Ø§Ù‚Ù„ آسیب یا ØØªÛŒ بدون آسیب وجود دارد Ùˆ در بخش دو Ù†ÙØ±Ù‡ Ùˆ آنلاین با این روش می‌توانید باعث خشم Ùˆ ترک زمین، توسط دوستان Ùˆ رقبای خود شوید.
هر شخصیت بالانس مناسبی دارد Ùˆ با توجه به اضاÙÙ‡ شدن سیستم Ø¯ÙØ§Ø¹ جدید، Ú©Ù‡ ÙØ±ØµØª خوبی برای ØÙ…له ناگهانی بعد از Ø¯ÙØ§Ø¹ کردن را در اختیار گیمر قرار می‌دهد، با Ú©Ù…ÛŒ تمرین هیچ مبارزه‌ای به نقطه غیرقابل تØÙ…Ù„ نمی‌رسد. در کنار بخش داستانی، بخش برج‌های کلاسیک هم Ú©Ù‡ پای ثابت سری MK هستند ØØ¶ÙˆØ± دارند Ú©Ù‡ به آن‌ها بخش «برج‌های زمان» هم اضاÙÙ‡ شده‌اند Ú©Ù‡ همانند «برج‌های زنده» در قسمت قبلی هستند Ùˆ با انجام مبارزاتی با شرایط خاص Ùˆ به پایان رساندن آن‌ها، در اینجا ابزار Ùˆ امتیازات خاصی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. تعدادی از این برج‌ها هم چالش‌های خاصی برای یک شخصیت خاص هستند Ú©Ù‡ با هزینه کردن سکه، دسترسی به آن‌ها امکان‌پذیر می‌شود.
بخش آنلاین هم خوشبختانه بدون هیچ مشکلی قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ است، اما مهم‌ترین بخش آن با نام Kombat League ØØ¯ÙˆØ¯Ø§Ù‹ یک ماه بعد از عرضه به بازار، قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ خواهد بود Ùˆ ÙØ¹Ù„اً نبردهای Ø¯ÙˆÙ†ÙØ±Ù‡ یا دوستانه Ùˆ ØØ§Ù„ت King of the Hill در دسترس هستند برای تمرین Ùˆ آماده‌سازی تا زمانی Ú©Ù‡ لیگ آماده شود، باید با آن‌ها سر کرد. به طور Ú©Ù„ÛŒ Ú†Ù‡ در ØØ§Ù„ت Ø¢Ùلاین Ùˆ Ú†Ù‡ در ØØ§Ù„ت آنلاین، بخش‌های به نسبت Ú©Ù…ÛŒ در اختیار گیمرها قرار دارد Ùˆ از بخش‌هایی Ú©Ù‡ ØµØ±ÙØ§Ù‹ ØÚ©Ù… ØªÙØ±ÛŒØ را دارند Ùˆ هد٠در آن‌ها کشت Ùˆ کشتار نیست، خبری نیست.
Fatality ها Ú©Ù‡ سال‌هاست یکی از وجوه اصلی تمایز سری MK با سایر آثار هم سبک آن به شمار می‌رود، این بار هم مثل همیشه ØØ¶ÙˆØ± جذابی دارند Ùˆ بعد از هر مبارزه، امکان به سخره Ú¯Ø±ÙØªÙ† رقیب با اجرای یک ØØ±Ú©Øª ویژه Ùˆ خون بار ÙØ±Ø§Ù‡Ù… است. در کنار آن‌ها برای هر شخصیت تعدادی ØØ±Ú©Øª به عنوان Brutality هم تعری٠شده Ú©Ù‡ ØÚ©Ù… Fatality کوتاه‌تر Ùˆ سریع‌تر را دارند. سیستم X-Ray Ú©Ù‡ در عناوین قبلی ØØ³ ناعادلانه‌ای را با خود به همراه داشت، در این شماره ØØªÛŒ بدتر هم شده ولی با یک تغییر جزئی سعی شده تا Ú©Ù…ÛŒ از این ØØ³ کاسته شود. این سیستم Ú©Ù‡ در این شماره با نام Fatal Blow شناخته می‌شود. بعد از رسیدن به میزانی کمتر از 30 درصد از Ú©Ù„ میزان سلامتی قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ می‌شود، اما با این تبصره Ú©Ù‡ در هر طول مبارزه کامل Ùˆ نه هر راند، Ùقط یک بار قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ است. با این وجود Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ هوشمندانه از آن Ùˆ عدم Ø¯ÙØ§Ø¹ یا گریز مناسب در مقابل آن سبب می‌شود تا کسی Ú©Ù‡ در مبارزه عقب بوده، پیروز راند شود بدون اینکه ØØ±ÛŒÙ او ÙØ±ØµØª Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از FB خود را به دست آورد.
مشکل بزرگ Mortal Kombat 11 خود را در سیستم دست‌یابی به آیتم‌ها نشان می‌دهد Ùˆ با توجه به سابقه کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment در این زمینه، تا ØØ¯ زیادی قابل پیش‌بینی بود. برای هر شخصیت تعداد بسیار زیادی آیتم‌های تغییر ظاهر Ùˆ Ø§ÙØ²ÙˆÙ†Ù‡â€ŒÙ‡Ø§ÛŒÛŒ برای آن‌ها تعری٠شده است Ùˆ در کنار این‌ها، تعدادی آیتم Ú©Ù…Ú© کننده هم در نظر Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ شده Ú©Ù‡ در هنگام مبارزه در برج‌های مختل٠بسته به خواست Ùˆ نیاز گیمر، قابل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ هستند. راه به دست آوردن همه این آیتم‌ها مبارزه کردن Ùˆ Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از بخش Krypt است، اما نکته اصلی اینجاست صدها آیتم اصلی برای هر کدام از بیست Ùˆ چند شخصیت قابل بازی به علاوه آیتم‌های Ú©Ù…Ú© کننده، باعث شده تا میزان گرایند مورد نیاز برای دست‌یابی به چیزهایی Ú©Ù‡ برای Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از آن‌ها اشتیاق داریم، بیش از ØØ¯ تØÙ…Ù„ باشد.
طراØÛŒ بخش Krypt بسیار جذاب شده Ùˆ با کنترل یک شخصیت در ØØ§Ù„ت سوم شخص، به کاوش در جزیره متروکه شده «شنگ سونگ» می‌پردازیم Ùˆ با به دست آوردن آیتم‌های Ù…Ø®ØªÙ„ÙØŒ معماهای موجود در این جزیره را ØÙ„ کرده Ùˆ با پیدا کردن راه‌های مخÙÛŒ مختل٠و باز کردن صندوقچه‌های گنج، به جوایز ارزشمندی خواهیم رسید. مشکل اینجاست Ú©Ù‡ باید سه ÙˆØ§ØØ¯ پولی مختل٠را مدیریت کنیم Ùˆ وجود ØØ¬Ù… زیاد آیتم‌ها باعث شده تا صندوقچه‌های کاÙÛŒ برای همه آیتم‌ها در این جزیره وجود نداشته باشد Ùˆ مجبور باشیم برای دوباره پر کردن صندوقچه‌ها، هزینه مضاعÙÛŒ متقبل شویم Ú©Ù‡ موجب تصادÙÛŒ بودن دست‌یابی به جوایز Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØªÛŒ شده Ùˆ به طور کامل امکان مدیریت مناسب را از مخاطب سلب کرده است. کنترل بخش Krypt هم آن‌طور Ú©Ù‡ باید Ùˆ شاید دقیق نیست.
در بخش گراÙیک از منظر کلیت ظاهری به نظر نمی‌رسد Ú©Ù‡ ØªÙØ§ÙˆØª قابل توجهی نسبت به قسمت قبلی رخ داده باشد اما با دقت بیشتر در جزئیات، ØªÙØ§ÙˆØªâ€ŒÙ‡Ø§ خودشان را به خوبی نشان می‌دهند. بعد از تجربه بسیار موÙÙ‚ Injustice 2 در زمینه انیمیشن‌های چهره شخصیت‌ها، در Mortal Kombat 11 هم عملکرد بسیار خوبی در این بخش رو به رو هستیم البته با این ØªÙØ§ÙˆØª Ú©Ù‡ در اینجا برخلا٠ساخته قبلی NetherRealm StudiosØŒ به دلیل Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ درصد قابل توجهی از شخصیت‌ها از ماسک Ùˆ دیگر ابراز برای پوشاندن چهره‌هایشان به مراتب کار ساده‌تری برای ارائه اثری قابل قبول داشتند.
کاهش ØØ¬Ù… کاری در زمینه انیمیشن‌های چهره نسبت به Injustice 2ØŒ باعث شده تا در بخش‌های دیگر شاهد رشد خوبی باشیم، بخش اول پوشش Ùˆ سلاØâ€ŒÙ‡Ø§ÛŒ شخصیت‌هاست Ú©Ù‡ با Ú©ÛŒÙیت‌تر از گذشته طراØÛŒ شدند Ùˆ بخش بعدی به جزئیات پس زمینه Ù…ØÛŒØ·â€ŒÙ‡Ø§ÛŒ مبارزه مربوط می‌شود. تمامی Ù…ØÛŒØ·â€ŒÙ‡Ø§ این بار با جزئیات ریزتری طراØÛŒ شده‌اند Ùˆ به خصوص در Ù…ØÛŒØ·â€ŒÙ‡Ø§ÛŒÛŒ Ú©Ù‡ پوشش گیاهی مشاهده می‌شود، نه تنها از تمامی عناوین مبارزه‌ای روز عملکرد بهتری دارد، بلکه از نظر Ú©ÛŒÙیت با عناوین Ø³Ø·Ø Ø¨Ø§Ù„Ø§ در زمینه خصوصیات بصری هم توانایی رقابت دارد. در نورپردازی هم Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØª قابل توجهی Ø§ØªÙØ§Ù‚ Ø§ÙØªØ§Ø¯Ù‡ Ùˆ دیگر اثری از آن ØØ³ تاریکی بیش از اندازه‌ MK X دیده نمی‌شود.
دیگر بخشی Ú©Ù‡ Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØª خوبی در آن شاهد هستیم، انیمیشن‌های Ù…ØªØØ±Ú©â€ŒØ³Ø§Ø²ÛŒ شخصیت‌هاست Ú©Ù‡ در بالاترین Ø³Ø·Ø Ù…Ù…Ú©Ù† قرار دارد Ùˆ به خصوص در سکانس‌های سینمایی خودش را بهتر نشان می‌دهد. در کنار کارگردانی خوب میان‌پرده‌ها Ú©Ù‡ بالاتر به آن اشاره کرده بودم، ØØ±Ú©Øª دوربین در این بخش بسیار عالی انجام Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ Ùˆ دستکمی از Ùیلم‌های اکشن روز ندارد. به جز موارد Ù…ØØ¯ÙˆØ¯ÛŒØŒ طراØÛŒ تمامی شخصیت‌ها تغییرات بزرگی نسبت به نسخه قبلی داشته Ú©Ù‡ البته در مواردی هم این تغییرات، شخصاً مورد پسندم نبودند. ØØ°Ù تخریب پذیری ماسک Ùˆ لباس شخصیت‌ها Ú©Ù‡ در MK X Ø§ØªÙØ§Ù‚ Ø§ÙØªØ§Ø¯Ù‡ بود، اینجا هم ادامه پیدا کرده Ùˆ در هنگام اجرای Fatalityها یا FBها، گاهی ماسک شخصیت‌ها غیب شده Ùˆ بعد از انجام ØØ±Ú©ØªØŒ مجدداً ظاهر می‌شود Ú©Ù‡ ØØ§Ù„ت چندان جالبی ندارد.
در بخش صداگذاری شخصیت‌ها شاهد اجراهایی بسیار عالی از Ø§ÙØ±Ø§Ø¯ÛŒ مثل Â«Ø¬Ù†ÛŒÙØ± هیل» Ùˆ «ریچارد اپکار» در قالب شخصیت‌های «کرونیکا» Ùˆ رÙیدن هستیم اما در کنار آن‌ها اجراهای ضعیÙÛŒ از «راندا روزی» Ùˆ «شان چیپلاک» به عنوان Ø§ÛŒÙØ§Ú©Ù†Ù†Ø¯Ú¯Ø§Ù† نقش‌های Sonya Ùˆ Noob Saibat وجود دارند Ùˆ همان‌طور Ú©Ù‡ قبل‌تر اشاره کرده بودم، برخی از این اجراهای ضعی٠بر ØØ³ ØØ§Ú©Ù… بر برخی Ù„ØØ¸Ø§Øª داستانی، تأثیر منÙÛŒ گذاشته‌اند. موسیقی متن Mortal Kombat 11 با تلÙیق موسیقی شرقی Ùˆ غربی، ØØ³ Ùˆ ØØ§Ù„ خاصی به ÙØ¶Ø§ÛŒ آن داده Ùˆ برخی قطعات خاص آن مانند تم اصلی شخصیت کرونیکا، قطعاتی جذاب Ùˆ به یادماندنی هستند.
Mortal Kombat 11 همه آن چیزهاییست Ú©Ù‡ با توجه به ساخته‌های اخیر NetherRealm Studios انتظار داشتیم. مبارزات جذاب Ùˆ هیجان‌انگیز به همراه یک داستان پرشور Ùˆ ØÙ…اسی باعث شده تا آخرین نسخه این سری در نقاط قوت همیشگی آن، کاملا موÙÙ‚ عمل کرده باشد. میزان گرایند به شدت بالا برای دسترسی به آیتم‌های مختل٠به طور جبران ناپذیری به تجربه نهایی MK 11 آسیب وارد کرده Ùˆ ØØ³ هدر دادن وقت بسیاری را با خود به همراه دارد. برخی مسائل مانند Ø§ÛŒÙØ§ÛŒ نقش ضعی٠برخی شخصیت‌ها باعث شده تا جلوی رسیدن بازی به Ø³Ø·Ø Ùوق‌العاده Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ شود اما بدون Ø´Ú© باز هم یکی از بهترین تجارب ژانر مبارزه‌ای را در این قسمت از سری MKØŒ شاهد هستیم. زمان انتشار : 72 ماه قبل Y.A : نویسنده

برچسب ها : بررسی Ùˆ امتیازات بازی Mortal Kombat 11, اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی ها اخبار بازی ها معرÙÛŒ بازی ها اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی
در صورت خرابی لینکها ما رو مطلع کنید
گزارش خرابی
آمار باز دید این مطلب بررسی Ùˆ امتیازات بازی Mortal Kombat 11
تعداد کل بازدید ها: 2,229
تعداد بازدید های ماه جاری: 2,229 نظرات و پیشنهادات